آشفته بازار

کمی مراعات لطفا :)

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

از صبح دل توی دلم نبود... قرار بود چند اتفاق خوب را مزمزه کنم... اولینش اتمام امتحانات، دومش تست گویندگی، سومش انتشار مطلبی که فکر می کردم شاید ساده باشد، اما حرف زیاد دارد...

امتحاناتم که تمام شد رفت پی کارش، تست گویندگی که عاقبت به خیر شد، ماند همین مطلب که با اولین نظرش بدجور خورد توی ذوقم... آمدم اینجا که بنویسم، دیدم کلی نظر دارم در مطالب قبلی... که همسرتان گفته بیاییم نظر بدهیم...

آهای جناب آقای همسر... یواش تر... این دل طاقت ندارد... کمی مراعات لطفا...

اصلا گور بابای همه ی دنیا... این بودن تو از سر من هم زیادیست...

  • :)

نظرات (۱۸)

:O

پاسخ:
چرا متعجب؟؟؟ چه گذشته بر تو رفیق که این چنین دهانت باز مانده است؟
  • مـــهر بــــــآنو
  • چرا همسرتونو دعبا میکنید عایا؟
    پاسخ:
    آخه دلم قد گنجیشکه! این خوبیاشو طاقت نداره! خخخخ
    او مای گاد
    خخخخ عالی بود:)))
    پاسخ:
    چرا او یور گاد؟؟؟
    ممنون :)))
    خخخ بنده خدا اقای استانه خوبه گفتند نگین ک من گفتم برید وبشون نظر بزاریددا باز اومدید گفتییید خانوم ها بابایی و رفیعه و طنین ؟ خخخ چه دهن لق واه واه واه :دی
    پاسخ:
    واقعا!! آخه نمیشد بخاطر خودم میومدن؟؟!! هعییی... عجب دنیایی شده ها!!
    نگا کنید من نگفتم ک اقای استانه گفتند اصن مگه من دهن لقم؟ خخخ
    فرانک خانوم من دهن لقم ایا؟
    پاسخ:
    دهن لق؟ دهن لق چیه دیگه؟
  • فریده خآنوم!
  • فرانک جان درسته که همسرتون گفتن و آدرس دادن ولی مطمئن باش اگه به خاطر خودت نبود بچه ها نمیومدن!  :)
    پاسخ:
    شما و بچه ها همگی لطف دارید به من... خیلی خیلی ممنون :)
    همیجوری دهنم باز موند خخخخخخخ

    گویندگی کوجا؟؟

    من یه روزی رویای زندگیم این بود که تو رادیو کار کنم :(( اما نشد دیگه ... و نمیشه :) تو به جای منم گویندگی کن...باعشه ؟؟ :)))))
    پاسخ:
    رادیو؟ نه بابا! هنوز اولشه! مونده تا برسم به رادیو. فعلا در حد تولید پادکست.
    منم رویایی زندگیمه. ان شاءالله بیا باهم از الان تلاش کنیم که بهش برسیم... باعشه؟ :))))
    ایشالا که به رادیو هم میرسی :))
    همه این توهم و به من داده بودن که صدام خوبه .حتی یه بارم یکی میخاست به اشناشون معرفی کنه . اما خودم میدونم ک مال این کار نیستم . ادم باید آدمِ یه کار باشه :))
    که تو حتما اگه بخای آدم این کار هستی :))
  • بهمن بهمنی
  • :) !عجب غیرتی داشت این مطلب
    پاسخ:
    :))))
    ای بابا! علاقه ش بیشتره البته :))
  • رفیعه رجعتی
  • اون طوری ک تو فک میکنی نیس فرانک جان!
    ما تو تخته داشدیم مسخره بازی درمیاوردیم!
    هر10مین ی بار،وبامونو تبلیغ میکردیم!
    اقای استانه عم بنده خدا گفدن وب همسر منم برین!
    گفدن نگیم ک ایشون گفدن!ولی خو این حرفشون حاکی از این بود ک مارو نشناخدن!:دی
    گمونم میخاسدن خوشالت کنن!
    درضمن!من وبتو نداشدم.اصلن نمدونسدم داری یانه!ولی الان خیلی خوشالم ک وب یک نویسنده رو میخونم!
    ایشالا نمره های خوبتو ببینی و تست گویندگیتم با موفقیت بدی!
    پاسخ:
    باور کنین من فهمیدم آقامون گفته بیاین خیلی هم خوشحال شدم!! کمی مراعات لطفا هم برای همین بوده اینقد لطف نکنه به من!
    دست شما هم درد نکنه که میاین وب من و خوشحالم که به نویسندگی قبولم دارین :)
    ممنونم واقعا...
  • رفیعه رجعتی
  • راسدی!من یکی از دوستام صداش فوق العادس!
    پارسال رف تست داد!
    بش گفدن:عمو جون!شوما صدات خیلی خوبه!فقط باس بیای کلاسای مارو شرکت کنی!
    حالا بگو کلاساشون چقدر؟؟؟
    سه چار میلیون!:|
    پاسخ:
    آره قبول دارم که دارن از علایق جوونا تو خیلی زمینه ها سوء استفاده می کنن و الکی میلیونی پول میگیرن!!
    و واقعا نمی فهمم با کلاس رفتن صدای آدم تغییر میکنه مگه؟؟ واسه فن بیان و غیره هم میلیونی پول نمیخواد!!
  • مـــهر بــــــآنو
  • عاخی نازی:)چقد احساساتی و باحال و بامزه:)
    ایشالا به پای هم پیر شین :*
    پاسخ:
    ممنونیم از شما :))
    ما خیلی همو دوس می داریم... خییییییلییییی! :)))
  • مـــهر بــــــآنو
  • فریده راست میگه...درسته ک آقای استانه گفتن و گفتن نگیم ایشون گفتن بیایم اینجا...ولی اگه به خاطر خودت و نوشته های خوجگلت نبود اینقد استقبال نمیشد از وبت :)
    پاسخ:
    ممنونم از شما... شما لطف دارین به من خیلی زیاد :)
    دم همتون قیژژژژژژژژژژژ
    ایشالله چیز بشه...!!
    یعنی موفق بشید در نویسندگی و گویندگی
    راستش نظر بچه ها رو خوندم؛
    هر چی خودمو کنترل کردم هیچی نگم، دلم تاب نیاورد
    دوستان لطفا، خواهشا، ملتمسا، با کمال ادب، از روی نزاکت، جان ما، به خاطر خدا....
    حرف آقا رو زمین نندازید و در نوشتن هاتون فارسی رو پاس بدارید.
    همین!!
    مثلا: خوجگلت(!!!؟؟)، باس(!)، رف(؟)، داشدیم(میخوام خودمو بزنم..)، میخواسدن(چقدر خوبه که اینجا شکلک نداره..)...
    شما هم که باعشه خانم باباپور..!!
    پاسخ:
    :)))
    بله درست می فرمایید کار بدیه که داریم زبان معیار رو تغییر می دیم!
    ولی من هم از شما می پرسم: ایشالله؟ ان شاءالله...
    ممنونم، امیدوارم شما هم موفق باشید. ممنون که سر زدید به وبلاگ حقیرانه ی بنده :)
    فرانک جون وب خوبی داری . ایشالله که مطالبه خوبی همیشه بزاری ......
    پاسخ:
    ممنونم. ان شاءالله سعی می کنم در این عرصه مثمر ثمر واقع بشم!!
  • © زهرا خسروی
  • باور کن فرانک من استعداد گویندگیم داره هدر میره، باور کن):
    پاسخ:
    عزیزم.
    اگه مشهدی هستی دعوتت میکنم به تیم خودمون. منتها باید بپرسم و باید تست بدی.
    فعلا شما شمارتو برام نظر خصوصی بذار تا بعد از پرسیدن ازشون خبرت کنم :)
    فقط بگم که فعلا رادیویی نیست و تولید پادکست هست. شاید یه کار عادی و معمولی :)
  • طنین(مریم)
  • منم حرف رفیعه:))دقیقا همین
    پاسخ:
    :))
    ممنونم. منم جوابی که به رفیعه دادم پس! :))
  • رفیعه رجعتی
  • طنین!ینی اونی رو هم ک درمورد دوستم بود،تایید میکنی؟؟خخخخ
    پاسخ:
    یحتمل! خخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">