آشفته بازار

قارچ خور

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

تو خبرگزاری اومده که برخی مواد غذایی رو نباید دوبار گرم کرد و خورد! بعد یکبار بندازینش دور. موادی مثل قارچ، کرفس، اسفناج و ...

می‌خوام بگم آخه مومن، با انصاف، دکتر، تو دلت میاد قارچ به این مظلومی رو بندازی دور؟ اون نگاه مظلومشو چطور تحمل میکنی آخه؟ به جای اینکه دست بکشی رو سرش و بگی اشکال نداره، شما صدبار هم گرم بشی بازم خوشمزه‌ای، میخوای بندازیش دور؟ :((

پی‌نوشت: قارچ در خانه ما به مرحله اول پخت هم نمی‌رسد و خام خام صرف می‌شود! آی عم قارچ خور :))

  • :)

نظرات (۱۳)

  • زهـــ:)ــرا خســـروی
  • قارچ و ادویه ^__^
    پاسخ:
    ادویه؟ من که خام خام و بدون هیچی میخورم! سوخاریشم خیلی خوبه ^_^
  • مصطفی قاسمیان
  • :D
    فک نمی کردم این قدر رابطه تون با قارچ عاطفی باشه!
    پاسخ:
    ما هوای غذاهای مورد علاقه من رو هم داریم! :دی
  • مجتبی آستانه
  • @@
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا :)))
  • یک دختر شیعه
  • توی سوپ^_^
    قارچ خیلی خوشمزست^_^
    پاسخ:
    قارچ باشه، هرجور باشه خوشمزه ست :)))
  • امین جوانشیر
  • :|

    پاسخ:
    :| 
    :) خوبه قارچ
    پاسخ:
    :) خیلی :))
    خام! پناه بر خدا!
    پخته شو دوست میدارم.
    پاسخ:
    شما خامشو امتحان کنید شاید خوشتون اومد! اصلا خامش خوشمزه تره به نظرم! :دی
    هنوز امتحان نکردم :دی
    حتی پخته اش را :))
    پاسخ:
    چرا!؟! 
    خیلی جالبه... ترس از مزه غذا... البته منم دو ساله که آشنا شدم و فهمیدم عاشقشم :))
    عه برگشتی؟:) چه خوب:) 
    من تا قبلنا دوس نداشتم ولی خب الان پختشو میتونم بخورم:)
    پاسخ:
    میام و میرم :)) 
    خب خداروشکر وگرنه نیمی از عمرت بر فناست بود :))
    من قیافه قارچ رو میبنم ازش میترسم :| :/ ولی تو غذا میخورم 
    پاسخ:
    چرا؟ بچه به این نازی و سفیدی و تپلی :))) 
    با چاشنی فلفل.ممنون
    پاسخ:
    نوش جان :))
  • بابا لنگ دراز
  • خیلی ببخشیدا،ولی من خیلی بدم میاد از قارچ!خیلی ک میگم یعنی خیییلییا!!
    بندازیدش همون داخل سطل زباله!
    پاسخ:
    :))))
    خواهش میکنم. مستر آستانه هم متنفره اتفاقا. ایشالا همسرتون عاشقش باشه تا باهم به تکامل برسین :))
    هوووم خوشمزه س:)))
    پاسخ:
    :)))
    عالیه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">