آشفته بازار

خیره!

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

حرم رو دوست دارم... غیر از اون آرامش و حس معنوی‌ای که داره، غیر گریه و خالی شدن، غیر هوای خوب و کولر عالی، غیر بوی خوب گل مریم، غیر زمین سرسری که میشه با جوراب روشون سر خورد بجای راه رفتن، غیر یخی دیوارهای سنگیش که صورت داغتو فریز میکنه، غیر اون آینه کاری‌های روی سقف و دیوار که صورتتو میشکنه، اووووه چه همه شد، غیر همه ی اینا...

میتونی ساعتها بشینی و به آدماش خیره بشی! به آدمایی که هرکدوم از یه جایی اومدن، با یه فرهنگ و منش متفاوت. بشینی کاراشونو نگاه کنی، حتی وقتی فقط از جلوت رد میشن! انگار که دوربین مدار بسته ای و هیشکی متوجه تو نیست، همه کار خودشونو میکنن، بدون فیلم بازی کردن. این زندگی طبیعی و واقعی و بی رنگ، خیلی دیدن داره، خیلی...

پی نوشت: با تشکر از فریده(النازی) که از شهرستان اومد و باعث شد روز عیدی، آقامون مارو بطلبه :) برای قبولی کنکورش دعا کنید :)

  • :)

نظرات (۱۲)

:))) 
پاسخ:
:دی
جات خعلی خالی بود راستی :)
پس یه روز خوب رو کنار الناز خانم گذروندید. خب میگفتید که ما هم میگفتیم التماس دعا!
توصیفات از حرم عالی بود.
پاسخ:
ای بابا شما که خیلی بیشتر از ما پیششون حساب دارید :)
ولی یاد شما هم کردیم اتفاقا و برای همه کنکوری ها دعا کردیم :)
:)
  • بابا لنگ دراز
  • بذارید تو سایت،همونجا میخونم :))

    خا واسه بقیه کنکوری ها هم دعا کنن اتفاق خاصی نمیفته ک!
    پاسخ:
    حالا نگا :| 
    برا همه تون دعا کردیم دوتایی :)
  • مصطفی قاسمیان
  • عه! من فک می کردم فقط خودم وقتی میرم حرم، مدتی می شینم مردمو نگاه می کنم! :D
    پاسخ:
    خخخخ
    من شده شب موندم و داشتم همش مردمو نگاه میکردم! دریغ از یه زیارتنامه خوندن! :))
    زاویه دید قشنگی بود
    : )
    به دلم نشست
    : *
    التماس دعا فرانک
    پاسخ:
    قربونت عزیز دلم.
    محتاجیم به دعا :*
    عزیییزم :)
    اسم منو آوردی تو پستت :)مرسییی! آیکن ذوق مرگ شدن خخخ
    قربونت.. دیگه سعادتی بودکه نصیب من شد و دیدمت...:)
    شماهم موفق باشی و به اون آرزو خوبه ت برسی ؛-)
    البته یادت نره 70-30 ؛-)
    پاسخ:
    خواهش میشه :)))
    کدوم آرزو؟! منکه آرزویی نداشتم! اونا شوخی بودن! :دی
    اصن فریده کیه؟! 
    خخخخ بحث 70_30 که اومد فریده کیه؟ مچکرم :)))))
    پاسخ:
    :دی
  • امین جوانشیر
  • نرسیده به همین صبح بود
    داشتم آروم آروم راه میرفتم
    مردمو هم میدیدم
    یه هو عراقچی جلوم ظاهر شد و از کنارم رد رفت
    اینقد یهویی بود که نتونستم بهش بگم "حاجاقا التماس دعا.."  :))
    پاسخ:
    عراقچی؟! عجب سعادتی نصیبتون شده!
    باید میرفتین دنبالش مسلما... عیدی هم می گرفتین حتی!
  • شازده کوچولو
  • وقتی آدم خسته است و  از همه چا بریده. مثل این شهرنشینی که فقط آشفتگی داره. حرم جاییست که می‌تونه آرامش بده. ولی خب من بعد از حرم نمی‌خوام برگردم به این زندگی شهرنشینی. دلم می‌خواد توی یه گوشه از این دنیا گم و  گور بشم. توی طبیعتی جایی. جایی که صرفا هیچ‌آدمی نباشه. هیچ‌کس. اینقدر خسته‌ام که دلم می‌خواد زندگیم وجود نداشته باشه.
    پاسخ:
    انشاالله که هیچوقت خسته و از همه جا بریده نباشید ولی حرم خیلی خوبه واسه این وقتا...
    منم گاهی به این نقطه رسیدم و خواستم که دیگه نباشه این زندگی لعنتی...
    ولی یه کسایی هستن تو زندگی که آدم به خاطر اونها بازم تحمل میکنه :)
  • شازده کوچولو
  • اون کسی که توی زندگیم به من امید میده الان از من دوره. یه عمل تومور داشته. تومور بدخیم. در خارج از کشور عمل شده. الان من بی‌خبرم. حالم خوب نیست. باور کنید کلی کار گرافیکی دارم اما هر روز به فردا موکول می‌کنم. دلم می‌خواد با یکی حرف بزنم. اما ظاهرا من اینقدر عجیب و غریب هستم که هیچ‌کس درکم نمیکنه. از نظر دیگران من آدم غیرقابل تحملی هستم. ولی فقط برای یک نفر خیلی خوبم. و اون هم که ...
    دارم دق می‌کنم . از این زندگی و از تفاوت‌هایی که در اخلاف و سلیقه‌ام دارم بیزارم.
    پاسخ:
    انشاالله که ایشون حالشون خوبه و به سلامتی برمیگردن :)
    منم همین حس رو دارم که هیچکس نمیتونه تحملم کنه. تا وقتی که خوبم همه باهام خوبن، ولی وای به وقتی که یکم حالم بد باشه یا بی حوصله. تنها میمونم! تنهای تنها...
    اگه شماهم اینطوری هستی، شاید برای همه همینه! اصلا مگه میشه دو نفر عین هم باشن توی اخلاق و سلیقه؟
    تا وقتی که اون برگرده، براش دعا کنین و سعی کنین خودتونو خوب نگه دارین، شاد و سرحال :)
  • شازده کوچولو
  • شاید براتون سوال باشه این چه جور عکس پروفایلیه که من گذاشتم. این عکس از سنگ‌فرش خیابان ولیعصر تهران هست. بد نیست تشریف بیارید بخونید. عنوان پست ( این چشمان من است)
    به آدرس زیر مراجعه کنید اگر تمایل به مطالعه داشتید.
    http://life-on-the-planet-you.blog.ir/post/161
    پاسخ:
    خوندم... متن زیبایی بود و البته غم آلود...
    این تعبیر از این خطهای افتاده روی سنگفرش خیابون هم خیلی جالب بود.
    و من باز دعا می کنم عزیزتون حالش خوب باشه و سالم برگرده :)
    زمین سرسری که میشه با جوراب روشون سر خورد بجای راه رفتن :)))) خونه دایی کوچیکم پارکته. هروقت میرم اونجا همین کارو میکنم. عالیه :))))

    خود پستتم ک عالی :) این مدل نوشته هات دلنشین تر طنزهات هس برا من. یه جور سلیقه شخصی...

    جای ما خالی... :)

    تا دستاتون بالاست و نیوردینش پایین برا قبولی کنکور منم دعا کنید :پی
    پاسخ:
    :دی
    چه جالب. پس ایشالا از این مطلبا اینجا بیشتر مینویسم یا تو سایت هم کاربری میفرستم انشاالله.
    برای همه کنکوری های سایت دعا کردیم :)
    انشاالله همتون موفق باشین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">