آشفته بازار

ماشین آلبالویی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ
دفتر جیم رو که میدونین کجاست؟ خیابون ملاصدرا، که درست اونور خیابون یه نمایشگاه ماشینه با چندتا ماشین لوکس تقریبا یک مدل (از اونجایی که من خیلی سر در میارم نمیدونم چه مدل!) با یه ماشین آلبالویی و من این یکیو قربان برم!
امروز صبح که سر راه یه شیر نارگیل گرفتم و داشتم میومدم دفتر با خودم فکر می کردم اگه قانون راز درست باشه، پس من از این به بعد میخوام فکر کنم که یه ماشین آلبالویی اون مدلی دارم و قراره اول پارکش کنم و بعد برم دفتر! همینطور که داشتم از جلوی نمایشگاه رد میشدم، بر حسب اتفاق باز بود!
پاکت شیر نارگیل دستم و نی تو دهنم و آخرای محتویاتش و هورت هورت کنان رفتم داخل و گفتم: آقا این ماشین آلبالوییتون چند؟ 5 سال دیگه چند؟! ...
#اصغر_فرهادی
  • :)

نظرات (۲۶)

  • بابا لنگ دراز
  • اصغر فرهادی :|
    با این حرکتا بازدیداتون زیاد نمیشه :))
    پاسخ:
    همیه که هست! :))))
    چرا فک می کنین برای افزایش بازدیده آخه؟! ای خدااااا
  • مصطفی قاسمیان
  • یه چیز باارزش آرزو کنین! آخه ماشین؟!
    پاسخ:
    چی آرزو کنم مثلا؟ بعدشم اینکه آرزو نبود! :|
    بعدترشم حقیقتا آرزویی ندارم! تموم شه بره خلاص شیم اصلا! :|
    فرانک خودتی من تازه وبدا کشف کردم خخخخ
    پاسخ:
    آره خودمم :)))
  • حسین مداحی
  • محمد جان! سبک جدیده. این اصغرفرهادی آخرش، برای اینه که خانم باباپور تحت تاثیر یه داستان از اصغرفرهادی اینو نوشتن.
    ولی خب مطمئن باشید قانون راز با اون سبکی که بیان میشه کاملا اشتباهه. ولی خب یه روزی بهش میرسین. نه با قانون راز. با تلاش و پشتکار
    پاسخ:
    اصغر فرهادیش بخاطر اینه که تهش بازه :))) معلوم نشد چی شد!!
    بله من تلاش و پشتکارم رو دارم و قانون راز بیشتر برای اینه که یادم نره هدفم چیه... :)
    ماشین دوس ندارم!
    ولی فرانک یه چی بگم بین خودمون میمونه؟!
    اگه منم به اون عروسک سالی فک کنم مال من میشه؟!😍
    قیمتشم میدونم!:دی
    پاسخ:
    آره عزیزم. فکر کن بهش و یه جا بنویس که هدفت اینه، مطمئنن بهش می رسی :) البته زمان هم بذار براش حتما ;)
    منکه متوجه نشدم تمام
    پاسخ:
    قربان شما :))
    اصغر فرهادی :)
    پاسخ:
    :)
  • حسین مداحی
  • خب این الان تهش باز بود؟
    من بسته بودنش رو کاملا حس کردم!
    پاسخ:
    جدی؟! خب پس بسته بود! بستگی داره مخاطب چی برداشت می کنه...
    این فیلم جدیدشم دیدی؟ دوباره جایزه گرف :|
    منم یه چیزی میخام ینی اگه فک کنم میرسم بش؟
    پاسخ:
    کدوم فیلم؟! راز؟! نه ندیدم...
  • حسین مداحی
  • یعنی تا این حد احترام به مخاطب رو جایی ندیده بودم ها!
    پاسخ:
    بخدا من جدی گفتم! اصلا پایان باز برای اینه که مخاطب هرچی دوست داره برداشت کنه.
    من فقط قیمت و اینارو نگفتم پایانش باز موند!
    اومدم بگم شیر نارگیل خوشمزه نیست دیدم اصغز فرهادی گفته هیچی نگفتم دیگه:دی
    پاسخ:
    :)))))
    نه بابا خودم گفتم! خوشمزه است که... من کلا شیرنارگیل دوست دارم :)
  • یک تماشا چی
  • چ مسخرع
    پاسخ:
    :دی
    ممنون. انشاالله در اسرع وقت مطالب وبلاگ شما رو میخونم، معلومه محتوای خوبی دارید :)
    اگه اشتبانکنم اسم فیلمش فروشنده بود...
    شهاب حسینی و ترانه علیدوستی ام بودن توفیلمه :)
    ندیدی تو اخبار؟ یه لباسی پوشیده بود ترانه ! ؛)
    پاسخ:
    آهان، اصغر فرهادی منظورت بود!! آره فروشنده رو خبر دارم ولی هنوز اکران نشده :)
    چهره هفته این هفته جارچی رو بخون پس :دی
  • حسین مداحی
  • حالا ای که قسم خوردن ندره دیگه! قبول کردم بابا!
    مویم جدی گفتم.
    پاسخ:
    فکر کردم دارین کنایه میزنین و از این حرفا :))
  • یک تماشا چی
  • پاسختون کاملا کشنده بود
    پاسخ:
    کُشنده یا کِشنده؟
    به هرحال عمل کردم و خوندم و واقعا نمی شد ازشون ایراد گرفت.
  • حسین مداحی
  • حسین مداحی و کنایه؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟

    پاسخ:
    الان اینم جدی بود یا کنایه؟! خب یه جوری میگین!!
    میرسی بهش:))
    5 سال دیگ زود نیس؟؟:دی
    پاسخ:
    همین زودیش خوبه :)))
    مرسی :*
  • آقای آستانه
  • رفقا! با هم دوست باشین. حالا ماشینه چند بود؟
    پاسخ:
    خدا تومن!!
  • الهام حبشی
  • ایشالله با هم پولدار بشیم . تو اون البالویی رو بخری . منم یک تویوتا های لوکس
    پاسخ:
    ایشالا ایشالا :) 
    فرانگ بوگو آقای خطیب واست بخرند 
    پاسخ:
    من گفتم باور کن :))))
  • حسین مداحی
  • خخخخخخخ. استغفرالله. کنایه کجایه بابا. ای جملات گهربار موره به مشتبا نشون بدن بپرسن کنایه یه یا نه؟! او خوب مو ره مشنسه مدنه جدی مگم یا نه. بابا جدی درم حرف مزنم. مو وقتی که جدی مشم. شک مکنن که درم شوخی مکنم! وقتی که شوخی مکنم شک مکنن که جدی یم. نکنن ای کارا تاره. نکنن.
    پاسخ:
    الان قشنگ ملتفت شدم :))) ممنون.
    :)
    گفت چند؟
    پاسخ:
    الکی دیگه مثلا! اینا تو فکرم گذشت وقتی از جلوی مغازه رد می شدم! پایان بازم برا همین بود که نگم الکیه! :))
  • یک دختر شیعه
  • تو رو بخدا تو مثل اصغر جان پایانشو باز نزار: /
    😅دییی
    پاسخ:
    آقا برو مطلب سایت بخون پس :))
  • امین جوانشیر
  • خوندم
    ولی نظری ندارم
    وقتی دیر میای همه نظراتو میگن دیگه .. :(
    پاسخ:
    دیگه دیر نیاین خب!!
  • ✿شمیم زندگی✿
  • عالی
    پاسخ:
    سپاس :)
  • امین جوانشیر
  • امروز رد میشدم ماشین رو دیدم
    یه دونه النترا آلبالویی
    قیمتی هم نداره
    105 تومن حدودا

    پاسخ:
    آره واقعا ارزونه! میشه بهش رسید با سالی ۲۴ میلیون پس انداز! با احتساب افزایش قیمت :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">