آشفته بازار

زنانگی

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ
زنی که نتواند ناخن هایش را طوری لاک بزند که از خط نزند بیرون، زنی که موهایش را روزی چندبار شانه نزند، زنی که شلوار ورزشی پسرانه بپوشد، زنی که فقط یک رژ قرمز خشک شده داشته باشد برای مواقع خاص، زنی که وقتی دستانش را تکان می دهد صدای جیرینگ جیرینگ بلند نشود، زنی که آهنگ امید جهان را بی تفاوت گوش کند، زنی که نمی ترسد اگر موهایش را با شماره 4 ماشین بزند، زنی که حمام رفتنش یک ربع طول بکشد، زنی که گرانترین هدیه هایش دو روز خوشحالش کنند، زنی که حوصله خرید کردن و آرایشگاه رفتن را ندارد، ...
خیلی وقت است که روحش مرده...

مراقب زنانگی ها باشید... چه زنانگی های خودتان، چه زنانگی های اطرافیانتان...


  • :)

نظرات (۱۹)

(((((((: انگاری هنوز نمردم ....
پاسخ:
خدارو شکر :) قدرشو بدون حتما.
اممم من فک کنم نیمه مرده ام خخخخ نصفیاشودارم نصفیاشو ندارم:دی حالا من که کودکم هنوزخخخخ ولی فک میکنم تنها کسی که میتونه مواظب یه زن باشه خودشه نه هیچ کس دیگه:))
پاسخ:
زن اگه اینقدر محکم بود مرد بود!
وقتی زنانگی بمیره، میشه مرد!
این خودش تناقضه :))
  • مصطفی قاسمیان
  • خدا رو شکر اصلا زن نیستم! :)
    پاسخ:
    :|

  • امین جوانشیر
  • بعدا میام میخونم.. 
    پاسخ:
    :\
    نه که خیلی طولانیه!
  • بابا لنگ دراز
  • پاستیل و لواشک و کاکائو و حسادت و غیبت رو فراموش کردید :)))
    پاسخ:
    نخیرم اینا جز زنانگی محسوب نمیشن! 
    مثل اینه که بگین فوتبال دیدن مردانگیه ولی همه این طوری نیستن که!
  • بابا زبون دراز
  • من که زن نیستم، یه مردم اونم از نوع زبون دراز باوجود این با این تز موافق نیستم. میخام رومو زیاد کنم و بگم من کشته مرده یه چنین زنی هستم. واسا اینکه معلوم میشه دیدگاه بزرگتری نسبت به سایر زنها داره و روحش بزرگتر و عمیق تر هست
    پاسخ:
    تا یه جایی روحش بزرگتره، از یه جایی به بعد دیگه میمیره...
    همچین زنی هیچ نیازی به یه مرد نداره! این خودش خیلی ترس داره...
    یا حداقل مردش باید خیلی مرد باشه! 

    زنها تا وقتی متاهل نشدن رو به این قروفرا میارن ولی وقتی شوهر کردنو وارد زندگی واقعی شدن این ادا اطوار هارو کنار میزارن و نمود واقعی خودشونو بروز میدم.

    اونگه که شما ترسیم کردی نمود واقعی و نهایی یک زن هست، یعنی آنچه که مطلوب و بدرد بخوره و البته ماندگار.

    پاسخ:
    آره این برای مردها مطلوبه چون نه خرجی داره، نه غری، نه هیچی!
    ولی این خود زنه که بعد از مدتی داغون میشه! له میشه! پرپر میشه!
    یهو به یه جایی میرسه که چرا از همه ی این دوست داشتنی هاش گذشته... این دوست داشتنی ها توی وجود و ذات زنه.
    اگه یه زنی موهاشو با ماشین بزنه، باید ازش ترسید... دیگه چیزی برای از دست دادن نداره!
  • علیرضا یاغموری
  • هیچکسی نمیمیرد
    فقط از درجه ای از غمگینی به درجه ای دیگر میرود (:
    پاسخ:
    موافقم کمی تا قسمتی ابری! :)
    من براموهام مشکلی ندارم :(
    حوصلم سر رفته ازشون:/
    همش باس شونه کنی ؛ ببندی ؛ حمومم که میری دوساااااعت فقد شستنشون وقت میبره :| پس نباشن بهتره :)
    خیلی خوب بود ...
    پاسخ:
    آره گاهی از روی تنوع خوبه :)
    ولی ماشین نزن! :))
    نه. یه دختر یا یه زن با این قروفرها دوستداشتنی نمیشه. با جوهر وجودی و با اصل زیباییش دوستداشتنی میشه، اونهم یک دوستداشتنی دایمی و همیشگی
    پاسخ:
    اینو قبول دارم. ولی خود زن از اینکه زیبا باشه لذت میبره.
    البته همه اینا استثناعاتی هم دارن!
    :)
    پاسخ:
    :)
  • یک دختر شیعه
  • انگاری منم مردم: |
    چون اهنگای غر دار اصلا گوش نمی دم : |
    : )
    به نظرم زنانگی خیلی فراتر از این چیزاست : )
    زنی که خودشو بکشه از صبح تا شب پا به مای مردش کار کنه و خسته و کوفته بشه دیگه زن نیست خشنه مرده. وخیلی فراتر از از این جور چیز ها...
    : )

    پاسخ:
    حالا آهنگ قر دار رو هرجایی و هر موقعی نباید گوش داد، ولی گاهی خوبه :)
    زنی که کار مردونه کنه و مردی نداشته باشه تا سرشو بذاره رو شونه ش و حتی گریه کنه، زود میمیره...
    زن اگه کارای سخت و مردونه میکنه، حداقل گاهی باید خستگیاشو خالی کنه!
    همشو دارم به جز یه مورد: امید جهانو بی تفاوت گوش میدم.البته اصن گوش نمیدم گاهی ممکنه بشنوه آدم دیگه....:)
    دخترایی که این شکلی میشن خیلی رو اعصابن. تازه از رنگ صورتی هم متنفرن:| چطوری دلشون میاد؟؟؟دی:
    پاسخ:
    آره. رنگ صورتی رو یادم رفته بود! البته کلا رنگهای شاد :)
    امید جهان و منم تا حالا گوش ندادم! برای معروف بودنش گفتم. میشه مثلا سامی بیگی باشه جاش :))
  • زهرا خدائی
  • پس من روحم شاد و یادم گرامی باد :|
    پاسخ:
    خخخخ
    برا منم طلب آمرزش داشته باش :))
  • محمد محمدیان
  • من که زن نیستم با این حرفها انگاری دلم گرفت .



    ان شالله همه ی خانم ها با وجود خدا در دلشون
    ذوق و شوق و شادابی داشته باشند که تموم زندگی شون بستگی به این حال زیباشون داشته باشه
    پاسخ:
    ان اشاالله... 
    ممنون از حضورتون :)
    اینایی که گفته شد رفتارای دختر بچه هاست که. نه؟
    پاسخ:
    با کمال احترام باید بگم که نه! رفتار همه خانومهاست، البته همه همه شو باهم ندارن!
    پس من خیلی وقته که مردم :((((
    پاسخ:
    عزیزم :)
    خب شاید طرف می‌خواد در مصرف آب صرفه جویی کنه خخخخ
    جالب بود یه جورایی:)
    پاسخ:
    :)))))
  • دخترِ انار :)
  • اگراینجور نگا کنیم در این صورت من پوسیدم رفتم که :))
    پاسخ:
    دارم به این نتیجه میرسیم هممون پوسیدیم رفتیم! چه وعضیه آخه؟
    پس اینایی که تو خیابون میبینیم کی ان دیگه؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">