آشفته بازار

دو حس

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

یکی هست که هر روز به اینجا سر می زند... نمی دانم کیست... اما همیشه آمار وبلاگ را که چک می کنم، بلا استثنا روزی 3 - 4 بار سر زده.

گفتم خیلی بد است اینهمه وقت یکی بیاید سر بزند و ما همیشه درِ وبلاگمان به رویش بسته باشد، این شد که...

***

وقتی فکر می کنم خودم تنهایی رفتم برای خودم کفش خریدم، دو تا حس بهم دست میده، یکی اینکه به به، چه بزرگ شدم، خانومی شدم و میتونم خودم برای خودم تصمیم بگیرم؛ هرچند بعدش پیش اومده که گند زدم به تصمیماتم، ولی خب باید تا آخرش پاش وایستم و ازش لذت ببرم! به همین علت، یه کفش خوشگلی گرفتم که نگین و نپرسین، ایضا خدا روز بد نیاره واستون! :|

یه حس دیگه هم حس تنهاییه! حسی که کاش من بهش دست نمیدادم! اینکه خودت بدون نظر یکی دیگه، که بگه آره خیلی بهت میاد و تو پات قشنگه، یا حتی جهندم الضرر، بگه نه این زشته اون یکی بهتره، چیزی بخری. باز کفش خوبه، اگه قرار بود یه لباس پرو دار بخرم این حس شدیدتر میشد...

نمیدونم، شاید بزرگ شدن، تنها شدن هم داره...

(منظور از تنها شدن، صرفا تنهایی در بعضی تصمیمگیری هاست!)

  • :)

نظرات (۱۶)

برو خداتو شکرکن کسی نیس |:
الان فقط رفیق بی کلک مادر |:
بقیه لامصبا از جلو خنجر میزنن نجومی |:
خودت را خودت تصمیم بگیر (:
پاسخ:
بله... رفیق بی کلک مادر! البته مادر ماهم یوقتایی بدجور حالمونو میگیره! :)))
ممنون :)
  • حسین مداحی
  • من از وقتی یاد میماد تنها رفتم چیز میز برای خودم خریدم. هر موقع با کسی میرم خرید اینقدر نظرات بد میده که کلا تیپم به هم میریزه. ولی خودم بدون نظر هیچکس میرم خرید خیلی هم خوش تیپم. بسوزه پدر ریا.
    پاسخ:
    بله برای پسرا عادیه! ولی فکر کنید یه دختر تنها بره خرید! به شخصه میترسم برم اتاق پرو و کسی پشت در مراقبم نباشه!! :(
  • یک دختر شیعه
  • من اصلا نمیتونم بدون مامانم یک اب بخرم
    پاسخ:
    قبلنای منم همین بود :)))
    حتی الان همش فکر میکنم دارم بهم گرون میفروشن، این جنسش به قیمتش نمیخوره و ...
  • حسین مداحی
  • دوستی، رفیقی، فامیلی، ...
    پاسخ:
    خیلی منزوی شدم چند وقته... نمیدونم چمه!
    حتی از خرید کردن هم خوشحال نمیشم!
  • امین جوانشیر
  • شما بهش دست نمیدادین یا اون بهتون دست نمیداد!؟
    پاسخ:
    اون دست میداد ولی من دوست نداشتم دست بدم بهش! :|
  • امین جوانشیر
  • من این دو تا حسم ندارم
    چند وقته میخوام برم شلوار و کفش بخرم وقت نمیکنم
    تو فکرمه به داداشم بگم بره کفشو بخره، من پام کنم!!
    ولی موندم شلوارو چه کنم..
    پاسخ:
    من حوصله بیرون رفتن رو کلا ندارم!
    حوصله مغازه دیدن!
    واسه خانوما خیلی عجیبه ولی نمدونم چمه!
  • امین جوانشیر
  • کلا چند وقته کلا یه جوری شدید
    یه مسافرتی چیزی..
    براتون خوبه فک کنم..
    هنوز دکترا جوابتون نکردن..

    پاسخ:
    :))
  • مصطفی قاسمیان
  • من کفش اخیرمو تنهایی خریدم. خیلیم حال داد. اصلا هم بد نیست.
    پاسخ:
    پسرها با دخترها فرق می کنند!
    نه پس با مامانتون برین خرید :|
  • الهام حبشی
  • تنها تصمیم گرفتن یکم سخته . دوس ندارم تنها تنها تصمیم بگیرم حتی برا چیزای کوچیک ... راستی قسمت ابتدایی متن چرا یک چیز جدا بود کلا!؟
    پاسخ:
    خیلی خیلی خیلی سخته! ولی باید یاد بگیریم کم کم...
    اون مثلا مقدمه بود! شایدم علت نوشتن متن بود! نمیدونم!!
  • حسین مداحی
  • شما برید پیش خانم رجعتی خوب میشید! خخخخ
    پاسخ:
    چطور؟ :))
    منو که درجریانی :دی
    هیچوقت تنهانیستم خخخ
    پاسخ:
    :)))
    مگه تنهایی خوبه؟!
    البته آره گاهی خوبه! مثل الان که مهمون داریم و حوصله شونو ندارم!
    فکر کنم اونی که هر روز سر میزنه به وبلاگت من باشم :}}}}
    پاسخ:
    عزیزم :) دست شما درد نکنه :**
    این دلیلی که منو تنها نمیذارن اصن خوب نیس!
    و الّا تنهایی همیشم خوب نیس! آدم نیازداره که بایکی بره بیرون حرف بزنه خرید کنه ...
    پاسخ:
    آره خب اونو قبول دارم که اصلا خوب نیس :)
    انشاالله دانشگاه مشهد قبول میشی و همه چی درست میشه :) :*
    خواهش میکنم!
    1000 تومن میشه!
    پاسخ:
    :دی
    یه جوری بود این پست یه حالت سردرگمی خاصی داشت مخصوصا اون شروع اولش.
    من فکر میکردم فقط منم از تنهایی لباس خریدن بدم میاد یه جورایی اصلا ترسناکه حتی:)
    پاسخ:
    ترسناک حتی... :(
  • دخترِ انار :)
  • بزرگ شدن خیلی چیزای دیگه هم داره ...
    پاسخ:
    ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">