آشفته بازار

خلصنا من النار یا رب...

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ق.ظ

خیلی کلنجار رفتم... چندین ساعت فکر کردم... به همه چیزش... حتی کلی سرچ کردم برای الهام گرفتن... اما انگار با فکر حل نمی شود... بعضی چیزها را باید با دل رقم زد... قلم زد...

وقتی حال معنوی شب قدر را نداشته باشی، نمی توانی درموردش بنویسی... ته نوشته ات می شود عجب شب والایی، که بهتر است از هزار ماه! و چه کسی این را نمی داند؟*

حتی اگر تمام 100 بند جوشن کبیر را گریسته باشی و الغوث هایش را فریاد زده باشی، بازهم نمی شود گفت به آن حال معنوی رسیده ای...


// وقتی که می گویم «خلصنا من النار یا رب» آن هم با صدای آرام... یک حس غریبی دارد... خیلی غریب...


* شاید هم بهتر باشد بپرسم: چه کسی این را می داند؟؟؟


  • :)

نظرات (۹)

  • حسین مداحی
  • خیلی حال خوبیه.
    پاسخ:
    :)
    نتونستم حس پست رو درک کنم.یه حس غریبی داشت
    پاسخ:
    :)
    خجالت میکشم باهاش صحبت کنم ):
    خجالت میکشم جوشن کبیرو دستم بگیرم ):
    پاسخ:
    همین خجالت هم قشنگه. اصلا برگشت با خجالت و شرمندگی قشنگتره، برگردید...
    روشو ندارم برگردم ): ..
    پاسخ:
    مگه میشه همچین حرفی زد؟
    اون که مث آدما نیست...

    باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ / گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ

    این درگه ما درگه نومیدی نیست / صد بار اگر توبه شکستی باز آ


  • یک تماشا چی
  • ی سرچ توی گوگل وجودی میکردین
    پاسخ:
    والا چیزی نبود که به سرچ گوگل ناوجودی رو آوردم!
  • الهام حبشی
  • چه کسی این را نمی داند... :) قشنگ نوشتی :)
    پاسخ:
    مرسی :)
  • زهرا آقایی
  • امان از این خشک شدن‌های چشمه ها فکری یا بهتره بگم دلی...

    آخه یه چیزم هست. تو بعضی‌ چیزها انقدر صحبت شده واسه همین نمیشه آدم بنویسه. گاهی باید زاویه دید خودمون رو واقعا تغییر بدیم به اون موضوع. بعد از اون زاویه جدید بنویسم. البته شعاریه ولی مواقع زیادی جواب میده...
    پاسخ:
    این زاویه دید هم خیلی سخت پیدا میشه... :(
  • مانته‌نیا
  • البته یه چی دیگه هم هست... بعضی حسا به زبون نمیاد
    یه چی دیگه هم هست که بی خیال حس گفتنش نیست:))

    بعد این شبهای حسی، یه ذهن شاعرانه می‌خواد که فقط یه عده خاصی می‌تونن با کلمات ادبی یه چی بنویسن که معمولا هم فقط خودشون منظور خودشونو می‌فهمن. مثل شعر سپید و اینا. من که نمی ونم بنویسم زیادم دوست ندارم بنویسم زیادم خوشم نمیاد بخونم.

    + خیلی حرفیدم
    پاسخ:
    :))
    اختیار داری استفاده کردیم :)
    سلام و قبولی طاعات  و یک کلام.....فقط ار رحمت خدا مایوس نشوید.... والسلام
    پاسخ:
    خیلی متشکرم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">