آشفته بازار

چهره دلنشین!

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

دیشب نیمه‌های شب بود که در اتاقم داشتم با لپ‌تاپ کار می‌کردم. نور لپ تاپ افتاده بود توی صورتم، در تاریکی مطلق اتاق و خانه. ناگهان صدای مادرم را شنیدم که داشت دعوایم می کرد و می‌گفت: قیافه‌اش به دختر و حتی آدم هم نرفته! این هم شد دختر؟!

امروز رفته بودم کلاس گویندگی و داشتم در اتاق فرمان سیستم را برای گروه بعد آماده ضبط می‌کردم، که یکی از اعضای گروه آماده برای ضبط، فامیلم را پرسید! گفتم باباپور و بعد لبخندی زد و گفت: داشتم می‌گفتم چقدر چهره‌ی دلنشینی دارید!

ناخودآگاه یاد حرف مادرم افتادم! خلاصه چهره‌ای که به دختر و آدمیزاد نرفته هم می‌تواند دلنشین باشد! :))


راستی، آیا می‌دانستید هر چه زن زیباتر باشد، مرد را زودتر می‌کُشد؟ نه؟ پس بروید "زن زیبا بُوَد در این زمانه بلا!" را بخوانید! ؛)

  • :)

نظرات (۹)

نکشی ما رو :)))))))
پاسخ:
:دی
  • حامد عبدالهی
  • هر چیزی ظرفیت میخواد
    هم کسی که بهش داده شده و هم کسی که داره اون نعمت رو میبینه.
    وگرنه باعث مسائل بدی توی جامعه میشه. علت بیشتر بی وفایی ها سر همین زیباییه. که طرف با خودش میگه من به این زیبایی چرا باید خودمو اسیر این کنم؟!!
    ظرفیت نباشه باعث خود بینی و خود برتر بینی میشه...
    پاسخ:
    بله. ظرفیت دُر گرانی است، به هرکس ندهند! :))
    ممنون از حضورتون :)
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :دی
  • مجله ویترینو
  • ++++++++++++++++++++++++++++++++
    پاسخ:
    :))))
  • بابازبون دراز
  • خدا خیر به مادرتون بده چطور دلش اومد به این چهره معصوم و دلنشین، یه همچه طعنه ای بزنه. اهمیت نده. مهم زرشناس است که  باید زر رو بشناسه و البته قدر  بدونه، که میدونه.
    بد بین نباشین خانم مهندس شاید خواسته بگه : دختر دیگه بسه لپ تاپو ول کن برو بخواب (یعنی مثلن = چشات گود افتاده از خیرگی به  مانیتور)
    پاسخ:
    بله دقیقا میخواستن همینو بگن ولی از اونجایی که بنده گوش نمیدم، خواستن اثر حرفشونو بیشتر کنن! :))
    البته یه زمانی بود تو تاریکی با چراغ قوه نور مینداختیم تو صورتمون عین جن میشدیم، حس میکنم نور لپ تاپ هم همینطوری افتاده بود تو صورتم! :)))
  • حسین مداحی
  • مو مشتبا ره از دست شما نجات مدم ایشالا. به حق پنجتن.
    پاسخ:
    :|
    زنی که باعث فشار خون بشه بهتره یا زنی که باعث فشار روحی میشه؟
    مسلما من خیلی بهترم از همه! :دی
  • در مسیر شدن
  •  همانا زنی که باعث فشار روحی میشه بهتره :)
    ولی بهتر تر اینه که باعث هیچ نوع فشاری نشه کلا
    پاسخ:
    چی شده؟ :؟
    خواهرم مشخصا ساعت 5 صبح با لگد از سر کامپیوتر بیدارت نکردنا |:
    عادت میکردی وگرنه (:
    پاسخ:
    نه دیگه خدایی دلم برا لپ تاپم میسوزه! خاموش میکنم بعد میخوابم :))
  • فراکنده **
  • دونستن نداره که :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">