آشفته بازار

پایان نامه

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ب.ظ

چند هفته ای می شود که درگیر پایان نامه هستم، پایان نامه ی ارشدی که صاحبش از وُرد هم سر در نمی آورد! دانشجوی ارشدی که آشناست و شاید بد باشد زدن این حرفها ولی خب توی دلم سنگینی می کند!

دانشجوی ارشدی که در دانشگاه آزاد در یک رشته ی مزخرف مشغول به تحصیل است و اتفاقا توی سرش گذراندن مقطع دکتری نیز چرخ می زند!

دانشجوی ارشدی که وقتی درمورد ارشد خواندن یا نخواندنم حرف می زنم، می گوید: «نه تو نخوان که توی فامیل فقط من ارشد خوانده باشم!!»

یکی نیست بیاید بگوید عزیز من، مدرک شما را کوزه هم پس می زند با این معمولات! والا!

این ها همه بر می گردد به همان گزارشم از وضعیت تحصیل در کشور... مدرک گرا شده ایم ناجور...

هدر رفتگی تحصیلی

  • :)

نظرات (۴)

هههعععیییییی هردم ازین باغ بری میرسد.
مگه انتظار بهتر ازین رو هم داشتید؟
پاسخ:
واقعا هم ههههععععیییییی...
:((((
  • امین جوانشیر
  • به خاطر اینکه دم در خروجی دانشگاه مدرک پخش میکنند..
    فقط مدرک؛
    نه از تخصص خبری هست، نه مهارت و نه چیز دیگه..
    به نظر من تقصیر اون دانشجو نیست..
    پاسخ:
    به قول یکی که یادم نمیاد کی بود، شما پول بده خرت رو هم بیار بذار سرکلاس...
    داریم همه ی تلاشمونو واسه پول درآوردن می کنیم، هیچکس هم به فکر بقیه نیست...

    "داریم همه ی تلاشمونو واسه پول درآوردن می کنیم، هیچکس هم به فکر بقیه نیست..."

    واقعا...

    پاسخ:
    متاسفانه...
    مرسی پریسا :)
    :))
    منم از همون ارشدیام
    ولی تو فامیل ارشد و دکترا داریم!
    مدرک دیگه تو ایران به درد نمیخوره
    حتی دکترا مهندسی برق شریف و حقوق بهشتی و علامه بدرد کوزه هم نمیخوره!
    پزشکی هم که باید موهات رنگ دندونات بشه تا تخصص بگیری و بدرد بخوری!
    پاسخ:
    متاسفانه...
    دیگه جواب علم بهتر است یا ثروت عوض شده...
    من امیدی ندارم حتی کارشناسیمو تموم کنم! 😭😭😭
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">