آشفته بازار

هووووفففف... غبار می روبم از رویت...

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ
امروز بعد از مدت ها بالاخره وقت کردم یک سری چیزها را مرتب کنم روی صفحه ی دسکتاپم. وقت کردم فایلهای قدیمی را پاک کنم، پوشه های به درد نخور را شیفت و دیلت کنم، فایلی که دنبالش بودم را پیدا کنم و صفحه ی دسکتاپم را عوض کنم.
گاهی ذره ای تنوع چنان انرژی جدیدی در درونت می دمد که قابل مقایسه با هیچ انرژی ای نخواهد بود...
گاهی یک دیدار کوچک، یک خاطره ی دور، یک نظم جدید، یک ...
حس های کوچک گاهی معانی و نتایج بزرگی با خود می آورند...
خواستم به وبلاگ خاک گرفته ام حس خوبی بدهم... همین که گاهی سر بزنم برای دیدن نظرات جدید، حس خوبی به خودم نیز القا می شود... البته با شرط وجود نظر جدید! :)
  • :)

نظرات (۱۱)

  • امین جوانشیر
  • چه عجب..
    پاسخ:
    :))
  • مصطفی قاسمیان
  • خب باید پست جدید باشه تا نظر جدید بیاد دیگه! :|
    پاسخ:
    منم منظورم همین بود اتفاقا! ولی بازم شک داشتم اگه مطلب بذارم نظر دارم یا نه! :))

    کم پیدا :)

    کم پیداتر از هاجر!

    پاسخ:
    روزگار بدیه هاجرجان :)
  • زهرا خسروی
  • بعد اندی اومدم آشفته بازار ((:
    سلااااااااااااااام فرانک (:
    *منم یه غبارروبی دستکتابی لازمم ناجورررر!
    پاسخ:
    سلااااااااااااااااااام زهرااااااااا :)
    :دی
  • رفیعه رجعتی
  • باس بگی پووووووووف:|
    پاسخ:
    نخیرم همون هوووووففففف درسته!
  • بهمن بهمنی
  • :) ! 
    پاسخ:
    :)
    :) به وبلاگ خودت خوش اومدی خخخخ
    پاسخ:
    خیلی مننون :)))))
    اساسا تغییر و نظم حال آدم رو خوب میکنه :)
    حال خوبتون پایدار
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • سفیـــر نـــور
  • گاهی چقدر خوبه که آدم وقت کنه خب... وقت نیس واقعا :) 
    پاسخ:
    وقت نیست واقعا... :(
  • سفیـــر نـــور
  •  اَینَ المُـرتَجــی لِاِزالَــةِ الجَـــورِ وَ العُـــدوانِ
    برای آمــدنـت کــدام سنــد تــاریــخ را بـایــد واسطــه کــرد ؟!
    دستهـــای بستـــه حیـــــدر ،
    یا پهـلــوی شکسـتــه مــــادر ... !؟
    اللهم عجل لولیک الفرج

    هوم چ خوبه تنوع. 
    تیکه اخرش *البته اگه نظر جدیدی باشه* منو گیریفت خخن احسای همدردی میکنم خخخ
    پاسخ:
    بعله بد دردیه :))) 
    بعد مدتها اومدم و نظرتونو دیدم خوشحال شدم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">