آشفته بازار

میز کار

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

از بچگی آرزوی داشتن یک میز کار تمیز داشتم. یک میز قهوه ای که یک گوشه اش گلدان است، وسطش مانیتور یا لپ تاپ، گوشه دیگرش چراغ مطالعه، زیر پایم از این یاروهایی که پایشان را می گذارند رویش، توی کشوی سمت راست پر از تنقلات برای وقت بیکاری و مخصوصا یک بسته از انواع دمنوش های طبیعی، گوشه سمت چپش و کنار چراغ مطالعه، یک جامدادی که تویش پر از خودنویس های رنگی و ماژیک فسفری است. بعد یک ماگ بزرگ و خوشگل و رنگی هم داشتم که تویش دمنوش میگذاشتم دم بکشد و شروع می کردم به کار با کیبورد و تق و تق و تق صدا می داد.

البته حالا که فکر می کنم، این آرزوها از خیلی بچگی هم نبوده اند، مال همین تازگی است! والا اگر من همچین تصوری از میز کارم داشتم، عمرا پایم را به دانشکده مهندسی و رشته مهندسی برق و گرایش الکترونیک نمی گذاشتم. چون هیچ جای این میز قهوه ای، جایی برای بردبرد و جعبه قطعات الکترونیکی نیست. میزم شلوغ می شود اصلا!

حالا خیلی دلم میخواهد روزی برسد که پشت این میز خیالی بنشیم و یک لیوانِ پر شکلات داغ بخورم، جای همه تان خالی. بهرحال همیشه که نمی شود دمنوش خورد، بعضی روزها می شود شکلات داغ یا نسکافه هم خورد! بعله :)


این هم از یک نمود عینی میز خیالی بنده که مال یک خبرنگار است! روزمان هم مثلنی مبارک :)

  • :)

نظرات (۱۰)

روووووووزت مباااااارک عزیییییزم:)
پاسخ:
خیلی ممنون :))
  • در مسیر شدن

  • خوش بحالت
    من توی اتاقم یه میز دارم
    مامانم توستر خونه رو برداشته گذاشته روی این میز بیچاره ی منo_O
    میگم آخه چرااااااااا؟!
    میفرمایند آشپزخونه جا نبود بچه ://

    خلاصه گفتم که قدر بدونی همینو
    خیلی هم قشنگه میز کارت
    پاسخ:
    والا من از خدام بود این میز کار من باشه! ولی خب نیست :(((
    ایشالا شماهم تو محل کارت یه میز کار خوشگل موشگل خواهی داشت :)
    چه با حال، با کمی تغییرات یه جورایی شبیه میز خیالیه منه :)
    پاسخ:
    چه تغییراتی مثلنی؟؟ :)
  • رفیعه رجعتی
  • خوب الان منم میزه کار خاس!فقد ی نکته!هرررچی گشدم اون جامدادی ای ک توصیف کردی رو پیدا نکردم=)))ب جاش ا لیوان بهره بردی خخخ 
    روزت مبارک!ی روزی آرزوم این بود خبرنگار بشم ولی قسمت نشد :) قدر روزت رو بدون خعلی با ارزشه:))
    پاسخ:
    همونکه شبیه لیوانه و روی میزه!
    هنوز که دیر نشده. شروع کن :)
    ان شاءالله به آرزوت برسی:)
    پاسخ:
    ان شاالله. ممنون :)
  • در مسیر شدن
  • والا من از خدام بود این میز کار من باشه! ولی خب نیست :)
    اوهوم گفتی خیالیه من پیش خودم گفتم
    لابد داره از یک خلسه صحبت میکنه

    پاسخ:
    :)
    چرا گزینه دنبال کردن نداره؟؟
    اخه من همیشه میخوام سر بزنم ولی یادم نمیمونه!اونجوری یاداوری میشه!
    پاسخ:
    برداشتم از رو صفحه!
    آدرس رو کپی پیست کنین تو قسمت دنبال میکنم!
    خیلی هم خوش اومدین و خوش میاین و اینا :)
  • یک دختر شیعه
  • روزت مبارکااا
    : )
    درضمن خیلی نامردی عردسی نیومدی: /من به هوای تو بودم گفتم هیچ کیو نمیشناسم فرانکو که ته تهش میشناسم😐
    پاسخ:
    :دی
    دستم رو شد! خخخ
    خب منم بخاطر عدم آشنایی نیومدم! شوهرمم کسیو نمیشناخت گناه داشت :(
    روزتون با کلی تاخیر مبارک D:
    چقدر میز تمیزی
    مگه داریم ؟ |:
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    والا منم ندیدم همچین میزی تا حالا! تو رویاهامه فقط :)))
    جالب بود :)

    اتفاقا من از بچگی دوست داشتم یه میز کار مخصوص کارهای الکترونیک و اینا داشته باشم.. شروعش با این میز کوچیکا بود که قدیما روش چرخ خیاطی میگذاشتن و مقاومت و ترانزیستور و خلاصه قطعاتم رو تو قوطی های کبرییتی که کبریتا رو از توش خالی کرده بودم و به هم می چسبوندم، نگه میداشتم.. سالها گذشت و خدارشکر تونستم بهش پر و بال بدم..

    البته دوست داشته ام که همچین چیزی می داشتم.. ولی خب همیشه کارها اونطوری که ما میخواهیم پیش نمیرن..

    http://i.cubeupload.com/efitdG.jpg


    زیرپایی رو ندارم.. فکر خوبی بود.. :)


    پاسخ:
    وای چه میز کار پیشرفته ای و چه باحال. داشتن این میز هم خیلی باحال باید باشه. فقط یکم شلوغه! :دی
    همیشه موفق باشید ان شاالله تو کارتون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">